انتشار اپلیکیشن تلفن همراه تأمین اجتماعی من نسخه ۱٫۵٫۳

اپلیکیشن تلفن همراه تأمین اجتماعی من

در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبین این سازمان و با توجه به استقبال خوب بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان از اپلیکیشن “تأمین اجتماعی من”، نسخه ۱،۵،۳ این اپلیکیشن در دو نسخه Android و iOS پیاده‌سازی و منتشر شد.

تقویم سوابق بیمه ای

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به قابلیت‌های جدید آخرین نسخه این اپلیکیشن اظهار داشت: در راستای تکمیل نمایه‌سازی توصیفی، امکان نمایش تقویم سوابق بیمه ای کاربران به نسخه قبلی اضافه شده است.

نمایش سوابق درمانی

وی افزود: همچنین سوابق درمانی (نسخ درمانی) تمامی مراکز ارائه‌کننده خدمات درمانی طرف قرارداد برای بیمه‌شدگان نمایش داده می‌شود و میز خدمت الکترونیک به تفکیک نوع خدمت، فرآیندهای هر خدمت و ورود به سامانه هر خدمت، طراحی و ارائه شده است.

آشنایی با قوانین بیمه ایرانیان در نرم افزار

معیری ادامه داد: آشنایی با قوانین و معرفی خدمات بیمه ایرانیان خارج از کشور، بیمه ایرانیان اعزام به خارج از کشور و بیمه اتباع خارجی، معرفی و امکان تماس با کارگزاران رسمی برون مرزی، ارائه اطلاعات تماس و مکان جغرافیایی تمامی مراکز ارائه خدمت سازمان و تأمین‌کنندگان (کارگزاری‌ها و غیره) و ارتباط پویا با بانک اطلاعاتی مکان محور مراکز ارائه خدمت، از دیگر قابلیت‌های این نسخه است.

نمایش موقعیت کاربر روی نقشه

وی اضافه کرد: امکان نمایش موقعیت کاربر روی نقشه، نمایش نزدیک ترین مرکز به کاربر به همراه امکان جستجو به تفکیک نوع مرکز، بهبود واسط کاربری و رفع اشکالات گزارش شده توسط کاربران از قابلیت‌های دیگر این نسخه جدید محسوب می‌شود.

روش دانلود اپلیکیشن تلفن همراه تأمین اجتماعی من

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های تامین اجتماعی تصریح کرد: در حال حاضر نسخه جدید اپلیکیشن در مارکت کافه بازار و سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی و همچنین شماره گیری #۱۴۲۰*۱۴۲* در دسترس مخاطبین سازمان تامین اجتماعی قرار دارد و قابل دانلود است.

از طریق اپلیکیشن تأمین اجتماعی من، خدمات غیرحضوری به شرح ذیل ارائه می‌گردد: 

هر بیمه شده قادر است پس از واردن نمودن نام کاربری، گذرواژه و شماره تلفن همراه، نمایه ساز توصیفی از اطلاعات هویتی خود، کلیه سوابق بیمه ای به تفکیک سال و کارگاه، کلیه سوابق درمانی غیرملکی (نسخ درمانی) به تفکیک سال و نمایش تاریخ نسخه، اطلاعات بیمه ای مشتمل بر مشاهده آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد، وضعیت حمایت‌های درمانی، وضعیت بیمه پرداز، نوع بیمه، مشخصات شعبه و کارگاه ، را مشاهده نماید.

  •  استعلام مستمری بگیران با قابلیت نمایش آخرین فیش مستمری
  • استعلام و نمایش میزان بدهی های کارفرمایان به صورت برآوردی و قطعی برای کلیه کارگاه ها/ پیمان های تحت پوشش
  • نمایش اطلاعات مکان محور مراکز سازمان تامین اجتماعی
  • ارائه لیست تماس با تمامی مراکز سازمان به همراه نمایش لوکیشن هر مرکز بر روی نقشه به تفکیک ستاد، اداره کل استان ها، شعب، شعب اقماری، کارگزاری ها، مدیریت درمان استان ها، کمیسیون های پزشکی، دفاتر رسیدگی به اسناد پزشکی، بیمارستان ها، درمانگاه ها، پلی کلینیک ها، دی کلینیک ها، مراکز طب کار و مراکز خدمات دندانپزشکی
  • امکان نمایش لوکیشن کاربر روی نقشه و نمایش نزدیک ترین مرکز به کاربر
  • امکان جستجوی مراکز ارائه خدمات
  • پرسش و پاسخ های متداول (FAQ)
  • اخبار سازمان به تفکیک آخرین اخبار و پربیننده‌ترین‌ها
  • امکان دسترسی فرم‌های سازمانی در کارکردها و حوزه‌های متنوع
  • میز خدمت الکترونیک به تفکیک نوع خدمت، فرآیندهای هر خدمت و ورود به سامانه
  • آشنایی با قوانین و معرفی خدمات بیمه ایرانیان خارج از کشور، بیمه ایرانیان اعزام به خارج از کشور و بیمه اتباع خارجی
  • معرفی و امکان تماس با  کارگزاران رسمی برون مرزی

جهت بهره برداری بیمه شدگان از اپلیکیشن تأمین اجتماعی من، ضروری است ابتدا در سامانه مشاهده سوابق به آدرس https://sabeghe.tamin.ir ثبت نام نموده باشند. همچنین کارفرمایانی می‌توانند از استعلام میزان بدهی استفاده نمایند که قبلا در سامانه ارسال غیرحضوری (اینترنتی) لیست حق بیمه سازمان تامین اجتماعی ثبت نام نموده‌اند یا ابلاغات الکترونیکی دریافت می‌کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *