خانه / وبلاگ / آشنایی با Sap CRM ابری

آشنایی با Sap CRM ابری

آشنایی با Sap CRM ابری

 

sap-hybris-cloud-device-custqt

شرکت SAP قصد دارد سامانه CRM خود را با هدف متحول کردن اکوسیستم سامانه‌های مدیریت ارتباط با مشتری، ابری کند.

SAP این کار را با استفاده از مجموعه نرم‌افزار مدیریتی جدید خود به نام SAP C/4HANA انجام می‌دهد. به گزارش وب‌سایتITProPortal، این تغییرات از آنجا ناشی می‌شود که SAP سه شرکت Hybris، Gigya و CallidusCloud را با پرداخت میلیاردها دلار خریده است و اکنون با ترکیب این سه، جدیدترین بسته CRM خود را عرضه کرده است.

بیل مک‌درموت (Bill McDermott) مدیر عامل سپ با اشاره به این که CRM این شرکت چیزی متفاوت از کار رقباست، می‌گوید SAP آخرین شرکتی بود که وضع فعلی CRM را پذیرفت و اکنون اولین شرکتی است که آن را تغییر می‌دهد.

وی افزود:CRM های سنتی همگی به فروش بها می‌دهند ولی SAP C/4HANA کاملاً به مشتری نظر دارد. ما دریافته ایم که هر بخش یک کسب‌وکار باید بر یک دید کلی از مصرف‌کننده تمرکز کند. وقتی شما تمام اپلیکیشن‌های SAP را در یک مجموعه هوشمند ابری با یکدیگر متصل می‌کنید، زنجیره تقاضا به طور مستقیم، رفتارهای مربوط به زنجیره تامین را تغذیه می‌کند.

بر اساس این گزارش، CRM جدید ابری SAP به گونه‌ای طراحی شده که با ارائه راه حل‌های مدرن‌تر به مشتریان، شرکت‌ها با آن بتوانند سهم بیشتری از بازار به دست آورند.

سپ crm ابری
سپ crm ابری

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *